Channable Feed optimalisatie

Platformen zoals Google shopping, Bol.com, Facebook en nog vele meer hebben een productfeed nodig om op te kunnen adverteren. Door gebruik te maken van Channable zijn wij in staat op hoog niveau productfeeds aan te leveren op vele verschillende platformen.

Channable implementatie

Wil jij als adverteerder actief zijn op platformen zoals Google shopping, Bol.com, Beslist.nl of Facebook? Deze platformen werken met een zogeheten productfeed waarbij elk platform ook zijn eigen kenmerken en eisen heeft. Door de productfeeds op te bouwen met Channable is het mogelijk vanuit één platform op alle kanalen te adverteren.

Altijd een actuele voorraad

Speciaal voor Magento- en Lightspeed webshops heeft Channable een koppeling ontwikkeld waarbij er eenmalig een plugin geïnstalleerd moet worden. Maak je gebruik van een ander CMS-systeem? De webbouwer dient dan een productfeed aan te leveren met specificaties voor Channable. Het importproces van Channable kan verschillende bestanden importeren zoals Google Spreadsheets, XML feeds, CSV bestanden of RSS feeds.

Channable is hierdoor in staat om alle orders vanuit meerdere kanalen naar een plek te halen. Verandert de voorraad in je webshop, dan wordt dit ook op alle platformen geüpdatet.

Dynamische advertenties van jouw producten

Je webshop bevat vele verschillende producten waarmee je graag wil adverteren in Google Adwords. Door gebruik te maken van Channable zijn wij in staat advertenties dynamisch op te bouwen met de actuele informatie die rechtstreeks uit jouw webshop komt. Zo kunnen we de actuele prijzen, aanbiedingen of kortingspercentages vermelden in je advertentietekst. Wanneer je producten niet meer op voorraad zijn wordt de advertentie automatisch onderbroken. Zo voorkom je advertentiekosten voor producten die niet meer bestelbaar zijn.

 

 

Channable_Datafeed_optimalisatie

Meer weten over Channable?

Neem dan vrijblijvend contact met ons op!