Officieel partner van Adcalls

Nextresult is officieel partner van Adcalls

Sinds vandaag mogen wij ons officieel partner noemen van Adcalls. Het afgelopen jaar hebben wij de Call Tracking software van Adcalls mogen testen bij een van onze opdrachtgevers. Vanaf vandaag mogen wij ons daarom ook officieel Adcalls partner noemen.

adcalls1

Wat doet Adcalls?

De Call Tracking software die Adcalls ontwikkeld heeft zorgt ervoor dat conversies die telefonisch plaatsvinden inzichtelijk gemaakt worden in zowel de resultaten van Google Adwords alsook in Google Analytics. Een van onze opdrachtgevers kreeg meer dan 70% van de aanvragen telefonisch binnen, hierdoor konden wij niet inzichtelijk maken welke campagnes nu hadden gezorgd voor de vele aanvragen.

Met de inzet van Call Tracking software via Adcalls konden we inzicht krijgen in conversies voor zowel de klant als ook voor onszelf. Op deze manier kunnen wij campagnes beter optimaliseren en kunnen we budgetten gerichter inzetten. Daarnaast vindt onze opdrachtgever het erg prettig dat bij een telefonische aanvraag kenbaar gemaakt wordt dat deze via Google Adwords is binnengekomen.

Adcalls interessant voor u?

Wij hebben Adcalls ingezet voor onze opdrachtgever AB Lekdetectie. Door de hoge urgantie van de dienstverlening die zij aanbieden ontvangen zij meer dan 70% van hun aanvragen telefonisch. Als mensen een lekkage hebben in hun woning kunnen zij niet wachten tot AB Lekdetectie contact met ze opneemt. Om de telefonische aanvragen die via Google Adwords gerealiseerd waren inzichtelijk te maken kreeg onze opdrachtgever een beter inzicht in resultaten en wij meer data om campagnes en budgetten goed te optimaliseren.

Heeft u een dienstverlening waarbij u veel telefonische aanvragen ontvangt? Wilt u graag inzichtelijk krijgen welke rol Google Adwords speelt bij het genereren van aanvragen? Neem dan contact met ons op en we zorgen ervoor dat ook u inzicht krijgt in uw resultaten!

3.925 Reactie's

1 155 156 157

Geef een reactie