Tuin en Kunstgras

Door de inzet van zoekmachine optimalisatie (SEO) en Google Adwords (SEA) hebben we de afgelopen 3 jaar een enorme groei gerealiseerd.

Over Tuin en Kunstgras

  • Specialist in de aanleg van hoogwaardig kunstgras.
  • Klant sinds 2013.
  • Succesvolle online campagnes.
  • Prettige samenwerking met Digifactory Webworks en Circa Twee.
  • Intensieve samenwerking met Tuin en Kunstgras.

Tuin en Kunstgras bestaat uit een zeer gedreven team van specialisten in hun vakgebied en is de afgelopen 3 jaar uitgegroeid tot een van de topspelers in Nederland en België. Naast de aanleg en verkoop van kunstgras verzorgen zij ook privé sportvelden via zusterbedrijf Sports & Playgrass.

Nextresult realiseerde voor Tuin en Kunstgras onder meer:

Ontwerp/realisatie zoekmachine vriendelijke website
Uitvoering online strategie
Google Adwords campagnes
Zoekmachine optimalisatie

Tobi Pennings, Mark Verhagen – Eigenaren Tuin en Kunstgras.

“De afgelopen 3 jaar hebben wij de samenwerking met NextResult als bijzonder prettig ervaren. NextResult is een bedrijf dat erg sterk is in het bedenken en toepassen van bestaande en nieuwe strategieën op het gebied van internet marketing. Alle werkzaamheden worden duidelijk toegelicht alvorens en na uitvoering, NextResult zet graag en stapje extra. Wij zien zeer veel potentie in NextResult en hopen daarom ook op nog veel succesvolle jaren met hen als partner.”

Ontwerp/realisatie zoekmachine vriendelijke website

Tuin en Kunstgras is eind 2013 gestart en heeft de focus volledig gelegd op het aanleggen en verkopen van hoogwaardig kunstgras in Nederland en België. Om klanten te genereren werd gekozen voor een online strategie. Tuin en Kunstgras wilden een professionele website die aansluiting kon vinden bij alle marketing activiteiten die zij wilde oppakken en de klanten vertrouwen kon geven om voor hen te kiezen. Daarnaast moest de website goed vindbaar zijn en de (online) offerte aanvragen stimuleren.

Nextresult heeft in samenwerking met Circa Twee en Digifactory webworks een zoekmachine vriendelijke website met een professionele huisstijl ontwikkeld.

Online strategie

Na een uitgebreide keyword analyse kon de site structuur optimaal bepaald worden. Circa Twee is met deze input aan de slag gegaan en ontwikkelde een design welke volledig aansluiting vond bij de reeds ontwikkelde huisstijl. De website werd ontwikkeld in het Bues CMS-Systeem van Digifactory Webworks.
Nextresult leverde de technische input die samengevat werd in een adviesdocument waarmee Digifactory zelfstandig aan de slag kon.

De ontwikkeling van een zoekmachine vriendelijke website maakte onderdeel uit van een totale online strategie welke Nextresult samen met het team van Tuin en Kunstgras heeft ontwikkeld.

Tuin en Kunstgras is de afgelopen jaren uitgegroeid tot een van de topspelers in Nederland en België. Door de inzet van zoekmachine optimalisatie (SEO) en Google Adwords (SEA) zijn de aanvragen de afgelopen 3 jaar exponentieel gegroeid.

Komt jouw project hier ook bij te staan?

Neem dan vrijblijvend contact met ons op!